آیا آجر برای نمای خارجی ساختمان مناسب است

آیا آجر برای نمای خارجی ساختمان مناسب است

هر کس می خواهد یک خانه با جذابیت زیاد مهیا کند.در رسیدن به این هدف چیزهای زیادی وجود دارد ، از جمله نمای بیرونی ساختمان.همانطور که شما در مورد انتخاب مواد برای داخل خانه خود و نحوه طراحی داخلی آن باید دقت کافی را داشته باشید ، در هنگام انتخاب مواد برای نمای بیرونی نیز باید همین گونه عمل کنید.

نمای بیرونی خانه شما باید منعکس کننده سبک شخصی شما باشد و به اندازه فضای داخلی نیازهای زندگی شما را برآورده کند.این که آیا شما در حال ساختن یک خانه جدید هستید و یا یک ساختمان موجود را به روز می کنید ، مهم است که به نمای بیرونی ساختمان خود نیز اهمیت دهید.

طبق بررسی های انجام شده طیف وسیعی از سازندگان خانه ، آجر را به عنوان گزینه برتر برای نمای بیرونی خارج از منزل معرفی می کنند.اگر شما در این مورد شک دارید ، بهتر است که ابتدا جوانب منفی و مثبت نمای ساختمان آجری را در نظر بگیرید.

نمای ساختمان آجری

مزایای آجر چیست؟

گذشته از محبوبیت آن ، جنبه های مثبت دیگری نیز در نمای ساختمان آجری وجود دارد.

نگهداری کم: آجر یکی از قدیمی ترین مصالح ساختمانی است که هنوز در حال استفاده است.دلیل اصلی محبوبیت بسیار زیاد آجر ، سهولت نگهداری آن است.آجر به دلیل دوام و حفظ رنگ ، یک ماده ساختمانی با نگهداری نسبتاً کم است.آجر نما اصفهان برخلاف وینیل سایدینگ یا چوب ، پوسیدگی و خم شدن ندارد و نیازی به رنگ آمیزی بعد از نصب آن نخواهد بود.نماهای آجری نیازی به تعویض دوره ای ، نقاشی یا تمیز کردن ندارند.آجر با کمی تعمیر و نگهداری می تواند تا 100 سال یا بیشتر عمر کند.

سازگار با محیط زیست: آجر از برخی از وفورترین مواد روی زمین ساخته شده است – خاک رس و شیل.

مقاومت در برابر آب و هوا و آتش:آجرها در مقابل آتش و شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم هستند و دوام خود را در طولانی مدت حفظ خواهند کرد.آنها می توانند در برابر وزش باد شدید و هوای سنگین مقاومت کنند (به عنوان مثال تگرگ)

نکته منفی استفاده از آجر چیست؟

مزایا و معایب نمای آجری

آجر گرانتر است: آجر نسبت به سایر محصولات خارجی مانند نمای سایدینگ و وینیل گرانتر است.

محدودیت های رنگ: آجرها بسته به ترکیب و دمای ساخت آنها رنگ های مختلفی دارند ، اما انتخاب ها ، در مقایسه با سایدینگ یا گچ محدود شده است.

تکرار مجدد: در حالی که نماهای آجری بسیار بادوام هستند ، ملات مورد استفاده برای اتصال آجر (اشاره) می تواند مشکل ساز باشد.به دلیل قرار گرفتن در معرض عناصر ، به خصوص هنگام نصب نادرست ، ملات به مرور زمان فرسوده می شود.برای تعویض ملات و اطمینان از یکپارچگی نمای آجری شما ، ممکن است به زمان مجدد نیاز باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارخانه آجر سفال اصفهان ارتباط برقرار کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.